Vi vil at kundene våre skal synes det er enkelt og trygt å handle i nettbutikken vår. 

Det anbefales at du som kunde leser gjennom våre betingelser.
Ved godkjenning av 
din bestilling har du automatisk godtatt vilkårene for kjøp.

Alle priser inkluderer 25% moms (15 % for sjokolade) og er oppgitt i norske kroner.

Når en vare er tilgjengelig som forhåndsbestilling i nettbutikken, betyr det at varen pr dags dato er tom for på lager, men at du likevel kan bestille den slik at du får den levert så snart den er på lager igjen. Når den blir levert er avhengig av når våre leverandører kan levere varen vi har bestilling inne på.

Betalingsalternativer:

1. Overføre direkte over nettbank.

Du overfører kjøpssummen inkl. frakt til vår konto, og vi sender varene vanligvis fra 1-5 dager etter at beløpet er mottatt. Husk å merke betalingen med ordrenr. Betalingen må være gjort innen 3 dager etter bestilling, ellers vil ordren bli slettet.

2: Betaling via Paypal

Paypal er verdens sikreste betalingsformidling på nett.Du trenger ikke å ha en konto hos PayPal, bare et gyldig
Visakort eller Mastercard.Betalingsinformasjonen blir sendt kryptert slik at ingen får se ditt kredittkortnummer
gjennom betalingsprosessen.

3: Betaling via Dibs

En av de mest brukte betalingsløsningene på nettet. Sikker og trygg løsning der du betaler med ditt bankkort.

4: Betaling med faktura via Klarna.

Du får tilsendt faktura fra Klarna pr mail. Et gebyr på 49,- tilkommer.

Levering og frakt:

De fleste ordrer sendes som klimanøytral servicepakke med Posten/Bring. (Unntak de aller minste pakkene) Du vil motta beskjed pr. e-post når varene sendes, og du vil varsles om ankommet pakke via sms. Det er kjempeviktig at du registrerer riktig mobilnr på bestillingen din, ellers kan du risikere at pakken din ikke blir levert, og dermed blir sendt i retur til oss. 

Frakt kr 99,-. Dersom du handler møbler tilkommer det ekstra møbelfrakt på kr. 399,-.  

Vi vil pakke og sende ordren fra oss så snart vi kan og normalt i løpet av 1-5 virkedager etter betaling. Vær obs på at leveringstiden kun er veiledende og kan bli lenger i travle perioder, ved høytider osv.

Dersom du har forhåndsbestilt en vare, og de andre varene du har bestilt er på lager, sender vi varene samlet når den forhåndsbestilte varen også er på lager.

Du kan også hente varene dine i butikken vår på Bjørkheim. Send oss en mail for å avtale henting.

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt selv om det ikke står utsolgt på nettsiden. Dette kan av og til skje siden vi har normalt salg i butikken fra mandag til lørdag, og vi desverre ikke kan holde nettbutikken fullstendig oppdatert til enhver tid. 

Forsinkelser
Hvis det skulle oppstå vesentlige forsinkelser vil vi selvfølgelig ta kontakt og gi deg beskjed om dette. Ved vesentlige forsinkelser har du rett til å gå bort fra bestillingen. I den grad vi kan tilby det, vil du få tilbud om erstatningsprodukt til tilsvarende pris og kvalitet. Du er ikke nødt til å takke ja til dette tilbudet.

Ordre 
For å kunne handle på deKorina.no må du ha fylt 18 år.
En ordre er gyldig når ordrebekreftelse er mottatt. Ordrebekreftelse gis pr. e-mail.
Innlagt kjøpsordre er bindende.Falske ordrer vil bli politianmeldt.
Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

Vi tar forbehold om at fargene og målene kan avvike noe fra foto.

Utland
Vi leverer kun til fastlands Norge.

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, gjør følgende:
– Ta vare på all emballasje og produkt
– Registrer en retur via kontakt linken vår
– Etter du har fått godkjent retur fra oss, gå til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen
– Sammen med posten skriver du ut en skademelding
– Den skadde varen, godkjent retur fra oss og postens skademelding sendes samlet til SANS OG SAMNING AS Bjørkheim 26, 5652 Årland.

Lovverket henviser til at du gjør ting «innen rimelig tid» og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager fra du har hentet produktet.

Reklamasjon
Også etter at du har gjort en handel hos deKorina, er det viktig for oss å ha god service.
Dersom det er noe galt med varen du har mottatt, ta et bilde av feilen og send det til post@sansogsamning.no,
så vil vi behandle reklamasjonen så raskt som mulig.

Ikke send pakken tilbake til oss i postoppkrav. Det blir desverre ikke hentet ut.

Angrefrist
Du har etter kjøpsloven full angrerett i14 dager. Returforsendelsen må du dekke selv.
Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny.
Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må legges ved.

Angrerettskjema må fylles ut og returneres sammen med varen.

Når vi har mottatt, sjekket og godkjent den returnerte varen, vil kjøpesummen bli refundert.

OBS! Angrerett kan ikke benyttes hvis:
– varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde,
og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side.
– varen der selve leveringen har medført at de ikke kan leveres tilbake.
– ved brudd på forsegling i de tilfeller der varen er forseglet.
– varens verdi inkl. frakt og omkostninger er under kr. 300,-
– varen er på salg (mottar vi salgsvarer i retur, vil du dessverre ikke få penger igjen for varen)

Varer som returneres skal ikke sendes i postoppkrav, og du må alltid ta kontakt med oss først for videre instruks.

Uavhentede pakker

Det er kundens eget ansvar å hente ut pakken på postkontoret/post i butikk. Henter du ikke pakken og den blir sendt iretur til oss,trekker vi fra et administrasjonsgebyr pålydende kr:500,-. Evt beløp til gode etter dette, vil bli kreditert kunde. Dersom total ordresum er mindre enn kr.500,- (dvs.ingen refusjon) vil du motta en faktura fra oss på returfrakt for uavhentet pakke samt administrasjonsgebyr.

Betalingsfrist 14 dager. Etter dette sendes den til inkasso. Ønsker kunde pakken tilsendt på nytt, må kunde betale ny porto (det beløp posten krever for den aktuelle pakken) + kr. 500,- (adm.gebyr).

Miljø
Vi tenker på miljøet og tar vare på emballasje vi mottar varene i.
Denne emballasjen bruker vi igjen til sending av våre varer.

Spørsmål?

Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte oss på post@sansogsamning.no eller tlf 56587900 (noen ganger kan det være veldig travelt i butikken, og vi får da ikke anledning til å svare pr tlf – send oss da en mail i stedet!)

Ønsker deg en hyggelig handel hos Sans og Samning!